Oproepsystemen
Er is een ongekend aantal toepassingen mogelijk voor oproepsystemen. Van slagbomen bij de entree tot de gids die met toeristen door Amsterdam loopt, u kunt het zo gek niet bedenken.
Hier leest u de basis en daarna kunt u in uw eigen specifieke branche verder oriënteren. Het doel? Functionaliteiten tonen die meerwaarde kunnen bieden aan uw organisatie.
Een oproepsysteem bestaat uit een zendmodule in de vorm van knoppen, contactzender, bedienpost of een netwerkverbinding en een ontvanger (draadloos) zoals een buzzer of pager.
De verzender is een transmitter (zendmodule) of een drukknop / contactsensor.
Het doel van een oproepsysteem is om één of meerdere mensen op een snelle manier te alarmeren door bijvoorbeeld een piep- of trilsignaal.
Een voorbeeld is een Service Call Point bij een flessenautomaat, magazijnduur, Slijterij of een afhaalpunt.




De contactsensoren zorgen voor een eindeloze toepassing in de alarmering waardoor efficiënter & veiliger gewerkt kan worden. Oproepsystemen versterken de professionaliteit en de tevredenheid onder uw medewerkers en klanten. Wachten op uw beurt bij de servicedesk of afhaalbalie? Dat kan uw klant nu in alle vrijheid doen door onze oproepsystemen.
Oproepsystemen voor uw branche?
BINK is adviseur en leverancier van alle A-Merken